تور تایلند
تور تایلند , معرفی تور تایلند , بهترین تور تایلند

هتل مارتی استانبول

هتل 5 ستاره مارتی دارای 11 طبقه و 270 اتاق در منطقه تکسیم استانبولتور ترکیه آبان 94 قرار واقع شده است . این هتل در 1/7 کیلومتری کاخ دلمه باغچه، 2/2 کیلومتری برج گالاتا و 4/3 کیلومتری بازار بزرگساخته شده است. از نظر موقعیت مکانی موقعیت بسیار خوبی دارد تور ترکیه آبان 94 و به ایستگاه های حمل و نقل عمومی، رستوران ها، موزه ها و ... نزدیک می باشد.تور ترکیه آبان 94 از امکانات اتاق های این هتل که برای مسافران تور ترکیه در نظر گرفته شده است تور ترکیه آبان 94 می توان به تلویزیون 42 اینچ، میز ، وای فای رایگان، تلفن، آب معدنی رایگان، حمام، سشوار، دماسنج، تهویه، مینی بار و دمپایی اشاره نمود. مسافران تور ترکیه می توانند در این هتل اقامت راحت و لذت بخشی داشته باشند.

هتل 5 ستاره لارس پارک استانبول ترکیه

هتل 5 ستاره لارس پارک استانبول ترکیه

هتل لارس پارک ترکیه در شمار هتل های پنج ستاره استانبول قرار دارد و در یکی از بهترین مناطق شهر استانبول  تور ترکیه آبان 94 در منطقه تکسیم واقع شده است. این هتل تنها پنج دقیقه با مرکز خرید و میدان تکسیم استانبول فاصله داردتور ترکیه آبان 94 از این رو گزینه مناسبی برای انتخاب مسافران تور ترکیه به شمار می رود. طراحی هتل به سبکی خاص و بسیار شیک و مجلل می باشد.

تور ترکیه آبان 94 همچنین دارای یک  باغ بسیار زیباست که حتی در فصل زمستان هم سبز به نظر می رسد. میهمانان تور ترکیه می توانند در این باغ زیبا به استراحت بپردازند و از انواع غذا ها و نوشیدنی های مستقر در این محوطه لذت ببرند. تور ترکیه آبان 94 این هتل حتی به فکر ملاقات ها و مسائل کاری مسافران تور ترکیه نیز بوده و بدین منظور  فضایی 900 متر مربعی برای انجام چنین فعالیت هایی برای شما ایجاد نموده است. بعد از انجام کار و تفریحات ، غذاهای رستوران های ترکی یا ایتالیایی و نوشیدنی های مناسبتور ترکیه مهر 94 در کنار استخر انتظار شما را می کشد.

از امکانات هتل 5 ستاره لارس پارک استانبول ترکیه می توان به سالن بدن سازی بسیار مجهز ، سونا ، حمام های ترکی ، چشمه آب معدنی ، ماساژ ، استخر  ،اینترنت رایگان مرکز خدمات زیبایی ، آرایشگاه مجهز و ... برای میهمانان تور ترکیه اشاره نمود.

هتل 5 ستاره لارس پارک استانبول ترکیه

هتل 5 ستاره لارس پارک استانبول ترکیه

 

هتل 4 ستاره بلک برد استانبول ترکیه

هتل 4 ستاره بلک برد استانبول ترکیه

هتل بلک برد استانبول ترکیه در شمار هتل های 4 ستاره استانبول قرار دارد تور ترکیه مهر 94 و در منطقه تاریخی شهزاده باشی استانبول قرار دارد و نزدیک به بازار استانبول و مسجد سلیمانیه می باشد.  تور ترکیه مهر 94   این هتل دارای 81 اتاق بسیار تمیز می باشد  تمامی اتاق ها مجهز به اینترنت وایرلس می باشند.  اتاق های هتل یک کافه 24 ساعته هم دارند. مسافران تور ترکیه می توانند صبحانه را در اتاق سرو نمایند. تور ترکیه آبان 94 هتل بلک برد استانبول ترکیه در 16 کیلومتری فرودگاه آتاتورک قرار گرفته است . تور ترکیه مهر 94 این هتل تا مسجد فاتح استانبول 2 کیلومتر و تا دانشگاه استانبول حدود 1 کیلومتر فاصله دارد. همچنین هتل بلک برد استانبول فاصله ای 650 متری با وسایل حمل و نقل عمومی شهری را دارا می باشد.

تور ترکیه آبان 94 از این رو گردشگران تور ترکیه می توانند به راحتی در دیگر نقاط شهر به گردش و تفریح بپردازند.

از امکانات هتل بلک برد استانبول ترکیه می توان به رستوران تور ترکیه آبان 94 با منوی غذایی متنوع , سرویس شبانه روزی , فروشگاه , اتاق های مجهز به سیستم تهویه مطبوع می باشند.  خشکشویی و لباسشویی و اتوکشی , صرافی , آرایشگاه , سالن بدنسازی , اتاق ماساژ , حمام سنتی ترکی و حمام بخار و دیگر امکاناتی که برای میهمانان تور ترکیه در نظر گرفته شده است اشاره نمود. 

هتل 4 ستاره بلک برد استانبول ترکیه

هتل 4 ستاره بلک برد استانبول ترکیه

هتل 4 ستاره بلک برد استانبول ترکیه

 


هتل باده استانبول ترکیه در نزدیکی میدان تقسیم استانبول ساخته شده است. این هتل دارای 128 اتاق و سوییت تشکیل شده است. فرودگاه آتاتورک در فاصله 21 km هتل قرار گرفته است. مراکز خرید استانبول حدود 400 متر از هتل باده استانبول ترکیه فاصله دارد. ایستگاه مترو به هتل بسیار نزدیک می باشد . هتل صبحانه را به صورت بوفه به میهمانان تور ترکیه 94 ارائه می دهد. اتاق های هتل به اینترنت وایرلس مجهز می باشد. هتل باده استانبول دارای امکاناتی شامل : رستوران با غذاهای متنوع , سرویس شبانه روزی , مجهز به سیستم تهویه , حمام سنتی ترکی و حمام بخار , پارکینگ ویژه هتل , لاندری , تلویزیون مجهز به شبکه های ماهواره ای , خشکشویی و اتوکشی برای مسافران تور ترکیه که بتوانند در مدت زمان اقامتشان نیز آراسته و مرتب باشند , سرو صبحانه در اتاق , اتومبیل برای کرایه و دیگر امکاناتی که برای مسافران تور ترکیه مهیا شده است.

هتل باده استانبول ترکیه

 

مطالب مرتبط :

 

 منطقه گومبت ترکیه واقع در 2 کیلومتری از شهر بدروم ترکیه  است و بخشی از بدروم به حساب می آید . این منطقه همیشه پر است از توریست و گزینه ای برای افرادی است که از سرگرمی های شهر بدروم خسته شده اند و به دنبال هیجانات جدیدی هستند و قطعا برای شما گردشگران تور ترکیه 94 نیز جذابیت فوق العاده ای خواهد داشت . رستوران های هندیف مکزیکی و چینی و کافه های گومبت همیشه شلوغ و پر شور هستند و بزرگترین و زیباترین هتل ها نیر در گومبت قرار دارند . گردشگران تور ترکیه خانواده ها و فرزندانشان می توانند از ساحل کم عمق و سرگرمی های آبی گومبت استفاده کنند و لذت ببرند.

 

 

 مراکز تفریحی بدروم ترکیه

بدروم یکی از بهترین شهرهای تفریحی ساحل دریای اژه نیز هست همچنین شبهای بودروم جذابیتی زیبا دارد که منحصر به فرد است در خیابان جمهوریت از میدان اسکله کازینوها، میخانه ها و دیسکوهای فراوان وجود دارند که برای همه گروههای سنی و گردشگران تور ترکیه تفریحات جذابی است این شهر بدروم مرکز کشتیهای تفریحی نیز هست و شامل ساخت و ساز و بهره برداری است.

 

 از این جاذبه های گردشگری تور ترکیه و دیدنی های ازمیر ترکیه میدان کناک میباشد . این میدان به خاطر برج ساعت خود در ازمیر ترکیه بسیار معروف است . این ساعت یکی از نمادهای شهر ازمیر ترکیه میباشد . این برج هدیه ای از طرف سلطان عبدالحمید بوده است که در سال ۱۹۰۱ به سبک اواخر دوره عثمانی بنا شده است و به بسیار پر نقش و نگار تزیین شده . در کنار این میدان مسجد کناک و بازار کمرالتی ازمیر ترکیه واقع شده است .


 در دهه 80 میلادی نخست وزیر وقت ترکیه آقای تورگوت اوزات دستور  به ساخت این مرکز خرید داد . او ساخت این مرکز خرید را از  روی مراکز خرید گالریا ترکیه در ایالات متحده امریکا ، شهرهای  هوستون و تگزاس برگرفته است . مساحت این مرکز 77000 متر مربع است . مرکز خرید گالریا که در جاده ساحلی منطقه آتاکوی ترکیه قرار دارد دارای بوتیک و مغازه های بسیاری میباشد و همچنین دارای رستوران ، سینما ، سالن بولینگ و اسکیت روی یخ است که برای گردشگران تور ترکیه 94 بسیار جالب خواهد بود . مرکز خرید گالریا در استانبول ترکیه در سال 1990 به دلیل طراحی پیچیده ، ساخت و ساز سریع و  ویژگی های  ساختاری به عنوان برجسته ترین  مرکز خرید جهان انتخاب شد .

 

 

 

کلاس قیمتی این مرکز خرید متوسط میباشد. و همچنین دارای انواع کالا از قبیل کیف و کفش و لباس گرفته تا صنایع دستی، زیورآلات و ... در این فروشگاه میتوان تهیه کرد . ساعت کاری از 10 صبح تا  9 شب میباشد با امکانات جانبی فودکورت ، سینما و گالری.  این مرکز تجاری یکی از بهترین گزینه ها جهت خرید و تهیه سوغاتی در تور ترکیه می باشد.

 

مطالب مرتبط :

دو شنبه 4 اسفند 1393برچسب:جزیره کبوتر در كوش آداسي, :: :: نويسنده : azar

جزیره کبوتر در کوش آداسی

جزیره کبوتر در کوش آداسی

 

مسافران تور کوش آداسی 94 در سفر به کوش آداسی از این مکان زیبا دیدن کنند.جزیری کبوتر جزیری کوچکی است که به شهر با یک جاده‌ی باریک متصل می‌شود . خانه‌ پرنده‌ها در فصل مهاجرت پرندگان می‌شود و به نوعی سمبل كوش آداسي می باشد .در تور کوش آداسی نوروز 94 به دیدن این جاذبه توریستی بروید.ساحلی خلوت و دنج دارد و برای مسافرانی که خواستار آرامش هستند و  دور از هیجان باشند جای بی نظیر و زیبایی است . ساحل زیبای جزیره در طلوع و غروب آفتاب منظره هایی فوق العاده را برای خود دارد و دیدن این مناظر زیبا بسیار آرامش بخش و هیجان انگیز است .در تور کوش آداسی 94 به خوبلی از این جاذبه توریستی بازدید کنید.

 

مطالب مرتبط:

 

 

در تور کوش آداسی 94 به خوبلی از این جاذبه توریستی بازدید کنید.پارک ملی دلتای آیدین در استان آیدین، در محدوده شهرستانهای کوش آداسی و سوکه قرار دارد. فاصله این پارک ملی تا کوش آداسی ۲۸ کیلومتر و تا سوکه ۳۴ کیلومتر است و مسافران تور کوش آداسی می توانند از جاده کوش آداسی-سوکه به این پارک زیبا و خوش و آب و هوا برسند.در تور کوش آداسی عید 94 از این مکان لذت ببرید.در این پارک پلاژ های شنی، دره ها، تخته سنگ های مرتفع باعث زیبایی بسیار پارک شده است و در قسمت شمالی پارک، درختان سرسبز مدیترانه ای وجود دارد که این پارک را به پارکی بسیار زیبا و آرامش بخش تبدیل کرده است. در سواحل پارک دلتای آیدین انواع لاک پشت ها وجود دارد که در آنجا زندگی و زاد و ولد می کنند و گردشگران می توانند از نزدیک این لاک پشت های زیبا را مشاهده کنند.در این پارک مکانی مقدس وجود دارد که قدمت آن برای هزاران سال پیش است و گردشگران زیادی را به سمت خود جذب می کند.مسافران تور کوش آداسی 94 در سفر به کوش آداسی از این مکان زیبا دیدن کنند.

پارک ملی دلتای آیدین

پارک ملی دلتای آیدین

پارک ملی دلتای آیدین

پارک ملی دلتای آیدین

 

مطالب مرتبط:

 

 

 

پاموک کاله در آنتالیا

پاموکه کاله در زبان ترکی به معنای قلعه پنبه ای است که دارای طبیعتی معجزه آسا و رویایی می باشد. پاموک کاله یکی از جذابترین دیدنیهای تور ترکیه 94 و جاذبه های گردشگری آنتالیاست که در استان دنیزلی و در جنوب غربی ترکیه واقع گردیده است. آب سرشار از کریستالهای کلسیم که دمایی حدود ۳۵ درجه سانتی گراد دارند هزاران سال است که از سراشیبی کوه ها به پائین سرازیر است و محل ریزش آن ها به استخرهای گرمی تبدیل شده که هم به علت گرمای آب و هم بخاطر تلالو نور زیبایی خاص و جلوه ای پیدا کرده که نظر مسافران تور ترکیه بهار 94 را به خود جلب می کند. این منطقه به دلیل مسایل درمانی و نیز وجود چشم اندازهای فوق العاده از زمانهای دور شناخته شده بوده است. این آب دارای خواص طبی شگفت انگیز و حاوی اکسیر جوانی می باشد. شناگران تور ترکیه نوروز 94 هم تفریح می کنند هم از خاصیت درمانی آب بهره می برند.

پاموک کاله در آنتالیا

پاموک کاله در آنتالیا

 در مجاورت این معجزه طبیعی، خرابه های شهر تاریخی هیراپلیس واقع شده است. این شهر از بقایای دوران سلطنت برگامو می باشد. در آنجا شما گردشگران تور ترکیه عید 94 می توانید از تئاتر قدیمی آپولون، نکرو پلیس که دارای بزرگترین بخش در منطقه ترکیه است و حمام های رومی و دروازه این مکان دیدن فرمایید.

این مکان طبیعی به قدری جذاب است که در تورترکیه هر فردی را از گوشه و کنار جهان برای دیدنش به سمت خود می کشد .

 

مطالب مرتبط :

  رافتینگ رودخانه وحشی آنتالیا

رافتینگ به معنی قایقرانی در رودخانه وحشی است، برای قایق سواری در رودخانه ای وحشتناک و خروشان می توانید از آنتالیا بهره ببرید، در این تور ترکیه بهار 94 ابتدا باید موارد لازم را نزد مربیان برجسته ای بیاموزید سپس تجهیزات لازم را در اختیارتان قرار خواهند داد و به ارتفاعات کوهستان سفر می کنیم ، در ساحل رودخانه سوار قایقهای مخصوص می شویم و مسیر رودخانه را به سمت پائین ادامه می دهیم و بعد در ارتفاعات در رودخانه های موجود به ادامه تفریح خود می پردازیم.  قایق های این رودخانه ظرفیت های دو تا ده نفره دارند. در قایق ده نفره یک مربی مخصوص وجود دارد که به طور خصوصی به شما گردشگران تور ترکیه عید 94 همه چیز را آموزش خواهد داد و در کمال آرامش و امنیت به شما کمک خواهد کرد که قایق سواری خوبی داشته باشید.

رافتینگ رودخانه وحشی آنتالیا

 رافتینگ ورزش مهیجی است که در دنیا طرفداران بیشماری دارد. در مسیر رودخانه شما گردشگران تور ترکیه نوروز 94 آثار تاریخی و قدیمی بیشماری را خواهید دید و از مشاهده مناظر طبیعت کوهستان بسیار لذت خواهید برد. مسیر رفت و آمد حدودا ۱۴ کیلومتر است که سر شار از هیجان می باشد.

رافتینگ رودخانه وحشی آنتالیا

میز غذاهای لذیذ در انتظار شما میهمانان تور ترکیه 94 تا بعد از یک ورزش پر تحرک و مهیج با لذت تمام نهار را میل فرمائید .

 

مطالب مرتبط :

هتل گلدن سیتی ترکیه

هتل گلدن سیتی ترکیه، در سال 2010 تاسیس شده و یکی از هتل فروشگاههای مرکز شهر استانبول محسوب میشود. اتاقها این هتل تور ترکیه نوروز 94 مجهز به لوازم مدرن از قبیل تلویزیون LCD،اینترنت رایگان و حمام ایتالیایی است ودارای چشم اندازی زیبا می باشد.هم اتاقهای استاندارد دارد و هم اتاقهای مدرن و لوکس که به چشم انداز تماشایی شهر مشرف میباشندو میهمانان تور ترکیه 94 می توانند بنا به سلایق خود یکی را انتخاب نمایند،رستوران هتل، هر روز صبح با بوفه کامل صبحانه را سرو میکند.این هتل فقط ده دقیقه پیاده تا جاذبه های تفریحی شهر استانبول مانند بازار بزرگ ، کاخ تاپکاپی  و مسجد کبود فاصله دارد. ایستگاه تراموا در نزدیک هتل قرار دارد و از این رو دسترسی ها را برای میهمانان تور ترکیه عید 94 آسان می گرداند.

هتل گلدن پارک ترکیه

هتل گلدن پارک در منطقه  تقسیم ،واقع شده است.این منطقه مرکز تجاری، تفریحی شهر استانبول به حساب می آید.از خدمات هتل میتوان به امکانات رفاهی و  اقامت مدرن و لوکس برای میهمانان تور ترکیه فروردین 94 اشاره کرد.همچنین هتل دارای استخر آب گرم، استخر سرپوشیده ،ماساژ درمانی و مرکز سلامت است.از جمله مکانهای دیدنی که در اطراف این هتل تور ترکیه بهار 94 هستند میتوان مرکز فرهنگی آتاتورک ،میدان تقسیم و خیابان استقلال (مرکز تجاری شهر) را نام برد.

هتل گرند هالیک ترکیه

هتل چهار ستاره و بزرگ گرند هالیک در موقعیتی عالی در شهر استانبول واقع شده است و پیاده به بسیاری از اماکن دیدنی و جاذبه های تفریحی شهر، دسترسی دارد. این هتل تور ترکیه عید 94 در مجموع صد و هفتاد و هفت اتاق و سوئیت دارد که اتاق ها دارای امکانات رفاهی و سیستم تهویه مطبوع است. اینترنت در تمام مکانهای هتل در دسترس است. دارای سه رستوران و تریا است که انواع خوراکهای مدیترانه ای و ترکی را برای میهمانان نوروزی تور ترکیه نوروز 94 سرو میکنند. رستوران آدالی که در طبقه هشتم واقع شده است ، دارای چشم انداز زیبایی از  شهر است و  به سرو انواع خوراکهای لذیذ ترکی میپردازد. رستوران مزه هتل آخر هفته ها، موسیقی زنده سنتی اجرا می کند. در مدت پانزده دقیقه پیاده، مسافران تور ترکیه 94 به میدان تقسیم و بازار بزرگ دست یافت. مرکز بیوگلو که بزرگترین مرکز تجاری ، تفریحی شهر است، پیاده ده دقیقه با هتل فاصله دارد. همچنین ایستگاه مترو سیشانی پنجاه متری با هتل فاصله دارد و میهمانان تور ترکیه فروردین 94 میتوانند به راحتی به سایر نقاط شهر دسترسی داشته باشند

 

مطالب مرتبط :

مسجد سلطان احمد ترکیه

مسجد سلطان احمد یا مسجد آبی دارای شش مناره و حیاط است كه بسیار بزرگ است، و نمای این مسجد با ده‌ها هزار كاشی آبی رنگ ساخته شده است.در تور ترکیه نوروز 94 می توانید از این نما های زیبا بازدید نمایید. و دلیل اینکه مسجد آبی نام دارد این است که دارای دویست و شصت پنجره با با شیشه های نقاشی شده و  یک نمازخانه‌ بزرگ و باشكوه است. این مسجد، بعد از هزار سال از ساخت  مسجد ایاصوفیه، به وسیله معمار معروف محمد نیز ساخته شد. و اکنون به مکانی دیدنی برای گردشگران تورترکیه تبدیل گردیده است

 

 

مسجد رستم پاشا ترکیه

این مسجددر سال هزار و پانصدو شصت و یک میلادی به دستور رستم پاشا که داماد سلیمان و  وزیر بزرگ بود ساخته شده است ویکی از شاهکارهای معماری است . این مسجد  نماد زیباترین كاشیكاری و معماری در دوران عثمانی است.ورودی پله ها با ایوان زیبای مسجد ساخته شده و گردشگران تور ترکیه 94 می توانند از این پله ها دسترسی داشته باشند. نمای مسجد با کاشی های ایزنیک طراحی شده و دارای یک گنبد با چهار ستون است. شما می توانید در تور ترکیه عید 94 از این مسجد تاریخی دیدن نمایید

 

ایاصوفیه یا حاجیاسوفیا که به معنای فرزانه مقدس است یکی از معروفترین و زیباترین عمارت ها در شهر استانبول ترکیه است.که هر ساله گردشگران تورترکیه زیادی را به خود جلب می کند. این بنا در سال پانصد و سی و دو میلادی به دستور امپراتور کنستانتین  و در دوره امپراتوری بیزانس ساخته شد و در ابتدا كلیسای مسیحیان شرق بوده است. و بعدها در قرن شش ام میلادی به دستور جاستنیانوس بازسازی شد.این  بنا در طول 5سال و كار ده هزار كارگر و نظارت صدها استاد  ساخته شد.و در سال 573 نیز افتتاح شد.. این کلیسا اولین کلیسای بزرگ نام‌ گرفت.شما می توانید در تور ترکیه فروردین 94 از این مسجد تاریخی دیدن نمایید

مسجد وموزه ايا صوفيه ترکیه

 

مطالب مرتبط :

این شهر یكی از بزرگترین استانهای تركیه و شهری مذهبی است که در شمال استان آنتالیا و جنوب آنکارا و در مرکز کشور ترکیه قرار گرفته است. جمعیت این شهر بیشتر از یک میلیون نفر است. در قرن سیزده میلادی، قونیه پایتخت کیقباد پادشاه سلجوقی روم بود و این شهر محل زندگی پدر مولانا بود به همین سبب مرکز تدریس علوم به شمار می آمد. مولانا بعد از مرگ پدرش به تدریس علوم دینی در مدارس قونیه و مساجد پرداخت. اکنون مکانی توریستی برای گردشگران تور ترکیه 94 می باشد

 

موزه هنرهای اسلامی تركیه

ابراهیم پاشا یکی از دوستان نزدیك و و وزیر سلیمان بود، این شخص در کودکی در شهر یونان توسط ترکها به اسارت گرفته شد.و به امپراطوری به عنوان برده فروخته شد. ابراهیم پاشا در کاخ توپكاپی وظیفه ی پیام‌رسانی را داشت، وقتی که سلیمان هم سن او بود با هم دوست شدند، زمانیکه دوستش یعنی سلیمان به پادشاهی رسد ابراهیم به مقام صدر اعظم راه یافت. و پادشاه ،هنگامی که خواهرش با او ازدواج کرد قصر را به ابراهیم پاشا داد.اگرچه ای دوران زیاد دوام نداشت.زیرا قدرت ابراهیم بر سلطان زیاد شد که دیگران به او حسادت میکردند.به خصوص همسر سلیمان که سلیمان را متقاعد کرد که ابراهیم دشمن اصلی آنان است و سلیمان نیز بر این باور دستور قتل ابراهیم را داد.این بنا که در دوران پادشاهی عثمانی ساخته شد یکی از بزرگترین بناها بود که توسط صدر اعظم ساخته شد.این موزه شامل اثرها هنری از قرن 8 تا 19 میلادی بوده است.در این موزه قدیمیترین و گرانبها ترین فرش ها ،خوشنویسی،اشیای گرانبها فلزی و چوبی،سرامیکهای با ارزش،پارچه های تاریخی نگهداری میشود.در حیاط این موزه کافی شاپ با چشم انداز زیبا وجو د دارد.  اکنون به مکانی توریستی برای گردشگران تور ترکیه نوروز 94 تبدیل گردیده است

 

كاخ ييلديز استانبول ترکیه

این کاخ در قرن نوزده میلادی به وسیله سلطان عبدالمجید دوم از یک مسجد و اتاق دربارها تشکیل شده است و یکی از   بزرگترین و با شکوه ترین ساختمانهایی است که پادشاهان در آن اقامت داشته اند. اکنون به مکانی توریستی برای گردشگران تور ترکیه بهار 94 تبدیل گردیده است نام دیگر این ساختمان شاله است. این بنا در یک پارکی پر از  گلهای گوناگون ، واقع شده است. حیات این کاخ یکی از زیبا ترین و دیدنی ترین منظره های اطراف  تنگه بسفر است. و در حال حاضر در حال  ترمیم و بازسازی است به همین دلیل  قسمتی از پارک را گردشگران تور ترکیه نوروز 94 میتوانند بازدید کنند.

 

مطالب مرتبط :

هتل سو بدروم ترکیه

هتل سو بدروم ترکیه

 خدمات و امکانات رفاهی هتل مانند استخر روباز ، شیرجه و ارائه خدمات نگهداری از اطفال اشاره کرد.هتل بیست و پنج اتاق دارد. اتاقها به سيستم تهويه مطبوع، تجهیز شده است .کارکنان پذيرش هتل در شبانه روز پاسخگوي مسافرين و میهمانان گرامی تور ترکیه مي باشند. هتل اقامتي مجلل و لوکس را همراه با امکانات خیلی ويژه مانند: زمين گلف و کوه نوردی برای ميهمانان خود مهیا کرده است.صرافي هم در هتل وجود دارد که میتوانید در کمترین زمان پول خود را تبدیل کنید.اتومبيل کرايه هم به درخواست مسافران و ميهماناندر اختیارشان قرار می گیرد.ترانسفر فرودگاه در صورت درخواست مسافرين در اختيارشان قرار میگیرد.در باغ هتل به آرامش و استراحتی به یاد ماندنی برسید..هتل امکان اجاره دوچرخه برای ميهمانان خود دارد. در این هتل زیبا و مجلل لحظاتی به یاد ماندنی برای شما به یادگار می گذارد.

هتل کارلتون استانبول ترکیه

هتل کارلتون استانبول ترکیه

 

 هتل مجلل و مدرن کارلتون تا ایستگاههای حمل و نقل شهری وبازار بزرگ فقط 500 متر فاصله دارد و امکان اینترنت رایگان را برای مسافران و میهمانان خود فراهم کرده است .اتاقها به سبک زیبا و مدرن طراحی و دارای تلویزیون LCD  می باشند.همه روزه صبحانه به صورت بوفه سرو می شود. میهمانان و مسافران تور ترکیه می توانند از غذاها و خوراکهای اروپایی و ترکی در وعده  ناهار و شام لذت ببرند. هتل یک کیلومتر تاایاصوفیه و کاخ تاپکاپی , مسجد کبود, فاصله دارد. شانزده کیلومتر فرودگاه آتاتورک شهر استانبول تا هتل فاصله دارد.هتل امکاناتی از مانند: ماساژ - حمام ترکی و بخار -سونا - حمام ترکی-خانه داری -مرکز بدنسازی- اتو کشی - خشکشویی - صبحانه در اتاق -  صرافی می باشد.

 

هتل ایستانکوی بدروم ترکیه

 هتل ایستانکوی بدروم ترکیه

هتل به زیبایی طراحی شده است و مسافران و میهمانان از خدمات و امکانات ماساژ درمانی هتل استفاده کنند و به شنا و آبتنی در استخر روباز هتل تفریح کنند .اين هتل 70 اتاق برای خود دارد. صرافی در هتل وجود دارد که میتوانید در کمترین زمان به کارهای ارزی خود رسیدگی کنید. ترانسفر فرودگاهی در صورت درخواست مسافران تور ترکیه در اختيارشان قرار می گیرد . باغ هتل مکان مناسبی برای استراحت و آرامش می باشد. ميهمانان و مسافران در فعاليت هايي مانند : پرتاب دارت , بيليارد، می توانند شرکت کنند.بعد از گردش در شهر و يک روز کاري به رستوران هتل بروید و از غذاي لذیذ و خوشمزه رستوران هتل ميل کنيد. هتل امکاناتی مانند ماساژ , استخر روباز , کاریوکی تدارک دیده است . همچنین هتل برای رفاه حال مسافرین معلول امکاناتی را مهیا کرده است تا این افراد هم از سفر خود لذت ببرند.

 

هتل ساپرم مارماریس ترکیه

 هتل ساپرم مارماریس ترکیه

هتل  ساپرم مارماریس امکانات و خدمات رفاهی مانند : استخر روباز ، استخر سرباز (فصلی) ، سونا  ، ایوان مخصوص حمام آفتاب دارد. سيستم تهويه مطبوع برای اتاقها در نظر گرفته شده است .صرافی در هتل هست که میتوانید در کمترین زمان مبادلات ارزی خود را انجام دهید . اتاق جلسه مجهز برای برنامه های کاری شما طراحی شده است . به درخواست میهمانان و مسافران اتومیبل کرایه نیز برایشان مهیا می شود. هتل کتابخانه ای برای خود دارد که علاقه مندان به کتاب میتوانند استفاده کنند .ترانسفر فرودگاهی هم در صورت درخواست میهمانان تور ترکیه در اختيارشان قرار می گیرد. ميهمانان و مسافران مي توانند در فعاليت هايي مانند: پرتاب دارت , پينگ پنگ شرکت کنند. همچنين علاقه مندان به دوچرخه سواری می توانند  از هتل دوچرخه اجاره کنند. هتل برای رفاه حال میهمانان معلول خود هم امکانات رفاهی در نظر گرفته است .

پانسیون صباح آنتالیا ترکیه

پانسیون صباح آنتالیا ترکیه

دسترسی به اماکن توریستی به خاطر موقعیت هتل راحت می باشد. کارکنان با دقت و مسئولیت پذیر و مهربان هتل، آماده پذیرایی و خدمت رسانی هستند .  زمین بازی ویژه کودکان، موجب شده بچه ها هم خاطره ایی به یادماندنی از هتل داشته باشند .  هتل 10 اتاق برای خود دارد .  سيستم تهويه مطبوع برای اتاقها در نظر گرفته شده است . در هتل صرافی وجود دارد که در کمترین زمان مبادلات ارزی خود را انجام دهید .با توجه به درخواست مسافران و میهمانان اتومبیل کرایه هم مهیا می باشد. هتل کتابخانه ای دارد که علاقه مندان میتوانند در ساعتهای مختلف بهره بگیرند . باغ زیبای هتل مکان مناسبی برای استراحت می باشد. رستوران هتل با انواع مختلف غذاهای لذیذ و خوشمزه آماده پذیرایی از میهمانان و مسافران تور ترکیه می باشد. 

 

مطالب مرتبط :

کاخ دولما باغچه ترکیه

این کاخ با مساحت ششصد متر در سواحل اروپایی تنگه بسفر واقع شده است. قسمت خارجی این کاخ در قرن نوزده میلادی توسط سلطان عبدالمجید بنا شد. سالن بزرگ این کاخ تورترکیه دارای پنجاه و شش  ستون داخل آن و چلچراغ پنج تنی شیک با هفتصدو پنجاه لامپ بر روی آن محیط خیره کننده ای را به وجود آورده است. در زمان‌های قدیم این مکان محل نگهداری پرندگان مختلف از سراسر نقاط جهان بوده است.کل ساعت‌های كاخ بر روی ۹:۰۵ متوقف هستند،ساعتی كه موسس جمهوری ترکیه، آتاتورک، در این کاخ در تاریخ ده نوامبر ۱۹۳۸درگذشت. راهنمایان این كاخ افراد بازدیدكننده تور ترکیه 94 را به داخل كاخ راهنمایی می‌كنند. 

آبشار مرادیه یکی از جاذبه های توریستی و گردشگری تور ترکیه نوروز 94 است که در شمال شهر وان ترکیه واقع شده است و هشتاد و هشت کیلومتر با این شهر فاصله دارد .شهر وان یکی از بزرگترین شهرها در شرق  ترکیه و جاذبه های گردشگری تور ترکیه 94 محسوب می شود٬ همچنین از شهرهای زیبا و تاریخی شهر  ترکیه است که جمعیت ان حدودا 361,163 نفر میباشد. زبان ساکنین این شهر کردی کرمانجی است . این شهر از شرق به کوههای بلند سیاه کوه شمال و از غرب به دریاچه وان واز جنوب به کوه آرتوس میرسد.

آبشار مرادیه ترکیه

 

مطالب مرتبط :

هتل مارتی ریزورت دیلوکس مارماریس ترکیه


هتل مارتی ریزورت دیلوکس مارماریس ترکیه برای میهمانان تور ترکیه 94 خود امکانات ویژه ای را در نظر گرفته است. از امکانات این هتل می توان به سونا , مرکز سلامت و آبگرم ,ماساژ , استخر روباز , شیرجه, حمام ترکی اشاره کرد که آرامش خوبی را به شما میهمانان تورترکیه می دهد. همچنین افرادی که کودک دارند می توانند کودکان خود را به مکانهای مانند سرویس نگهداری کودکان,اتاق بازیهای کامپیوتری , زمین بازی کودکان بفرستند.همچنین دارای مکانهای ورزشی از قبیل بیلیارد - پینگ پنگ - تنیس - مرکز بدنسازی -بازی دارت نیز برای شما میهمانان تور ترکیه 94 است.دارای  اتاق های  مخصوص معلولین در این هتل وجود دارد.

 

هتل کریستال استانبول ترکیه

هتل چهار ستاره کریستال فقط چند قدم با میدان تقسیم فاصله دارد.و همچنین صد متر از ایستگاه اتوبوس هاوا فاصله دارد. ومیهمانان تور ترکیه نوروز 94 دسترسی راحت به سراسر شهرهای استانبول دارند. است.هتل به تناسب علاقمندیهای  میهمانان و با نیاز آنان، اتاقهای متعددی از اتاقهای بزرگ و استاندارد و سوئیت های کوچک و شیک در دسترس میمانان تور ترکیه 94 قرار داده است.این اتاقها دارای اینترنت بیسیم رایگان است.و همچنین این هتل دارای مرکز تفریحی است که شامل حمام ترکی ،استخر سرپوشیده و سونا میباشد.میدان تقسیم  که قلب پیشرفته استانبول محسوب می شود، فقط چند قدم با هتل فاصله دارد. در اطراف این هتل مراکز خرید رستورانها ، بوتیک ها و بارهای زیادی است.

 

هتل تکسیم گونن ترکیه

هتل چهار ستاره تکسیم گونن، در قلب استانبول و در بهترین مکان در میدان تقسیم واقع شده است. این هتل فقط چند قدم با جاذبه های شهر ترکیه قرار گرفته است و در اطراف هتل ؛ سالن اپرا ، تئاترهای متعدد ،گالری های هنر ،  کافه و بارها وجود دارند. نمای این هتل تورترکیه از مرمر و سرامیک ساخته شده و با معماری زیبا طراحی شده است. همه ی اتاق ها شیک و مجهر هستند.اگر سه روز یا بیشتر در هتل بمانید در هنگام ورود با یک ظرف پر از میوه پذیرایی خواهید شد و اگر هم بیشتر از یک هفته  بمانید بطری نوشیدنی هدیه خواهید گرفت. این هتل غذاهای متنوعی نظیر انواع غذاهای بین المللی و ترکی را برای شما میهمانان تور ترکیه 94 سرو میکند. 

 

مطالب مرتبط :

 

هتل آمباسادر ترکیه کمر

هتل آمباسادر ترکیه کمر   چهار ستاره

هتل آمباسادر ترکیه کمر


امکانات رفاهی این هتل ترکیه شامل ماساژ ، استخر روباز ، سونا ، مرکز سلامت و آبگرم ، حمام ترکی و بخار میباشد که برای رفاه مسافران در نظر گرفته شده است . همچنین برای دوست داران بازیهای کامپیوتری اتاق بازی در این هتل وجود دارد که به انواع بازیهای کامپیوتری مجهز است. اتاق های این هتل دارای شيشه هاي دوجداره میباشد که از وارد شدن هرگونه سر و صدا به اتاق جلو گیری میکند. اين هتل دارای فروشگاه هاي زیادی برای راحتی مسافران تور ترکیه است. يک صرافي نيز در هتل وجود دارد. این هتل دارای خدمات کرایه اتومبیل میباشد. همچنین استفاده از خدمات آرایشگاهی نیز برای مسافران فراهم شده است. امکانات این هتل شامل اتاق و امکانات رفاهی ویژه برای معلولین ، مرکز بدنسازی برای علاقه مندان به ورزش ، بیلیارد ، پینگ پنگ ، وان آب داغ ، خدمات خانه داری ، لباسشویی ، خشکشویی ، آرایشگاه ، اتو کشی و پذیرش شبانه روزی است. مسافران

 

هتل آمباسادر ترکیه کمر

هتل آمباسادر ترکیه کمر

هتل آمباسادر ترکیه کمر

هتل آمباسادر ترکیه کمر

منبع : هتل های ترکیه

 

مطالب مرتبط :

 

رستوران لوکانتامایا استانبول

 

 تور ترکیه رستوران لوکانتا مایا استانبول

رستوران لوکانتامایا از بهترین رستوران های ترکیه و شهر استانبول است. مسافران خوش خوراک تور ترکیه که قصد سفر به استانبول را دارند هرگز غذاهای این رستوران را از دست ندهند. جالب است بدانید که سرآشپز رستوران لوکانتامایا یک خانم است که در نیویورک تحصیل کرده است و یک منوی کلی از غذاهای لذیذ به نام nouvelle turkish را در اختیار مهمانان خود قرار می دهدو هرکدام را که انتخاب کنند با یک طبخ عالی و طعمی بی نظیر برای آنها سرو می کند.

تور ترکیه رستوران لوکانتا مایا استانبول

 

تور ترکیه رستوران لوکانتا مایا استانبول

منوی این رستوران بر اساس تغییرات فصلی و تاثیرات محلی و مهمتر از همه بر اساس الویت سبزیجات طبقه بندی و تنظیم شده است. مسافران تور ترکیه که علاقه مند به غذاهای گیاهی هستند با خیالی آسوده طبخ و سرو غذای مورد علاقه خود را به این سرآشپز خانم ماهر بسپارید و از نوش جان کردن آن لذت ببرید.

تور ترکیه رستوران لوکانتا مایا استانبول

 

تور ترکیه رستوران لوکانتا مایا استانبول

تور ترکیه رستوران لوکانتا مایا استانبول

تور ترکیه رستوران لوکانتا مایا استانبول

 

مطالب مرتبط:

 

تور ترکیه رستوران کی یی استانبول

رستوران کی یی یکی از بهترین و قدیمی ترین رستوران های شهر استانبول ترکیه است که در سال 1965 فعالیت خود را آغاز کرد. بدون شک می توان گفت که در این رستوران لذیذترین و بهترین غذاهای دریایی طبخ و سرو می شوند.

تور ترکیه رستوران کی یی استانبول

رستوران کی یی با دکوراسیون خاص خود و نور پردازی زیبایی که دارد برای مهمانان خود محیطی زیبا و دلنشین را فراهم آورده است. مسافران تور ترکیه که قصد سفر به استانبول را دارند می توانند در این رستوران غذای دریایی مورد علاقه خود را با طعمی بی نظیر و در محیطی آرام و دلنشین نوش جان کنند.

تور ترکیه تراس تابستانی رستوران کی یی استانبول

علاوه بر این رستوران کی یی یک تراس تابستانی دارد که دارای چشم انداز فوق العاده ای می باشد و شما از میل کردن غذای خود در چنین تراسی قطعا نهایت لذت را خواهید برد.

تور ترکیه رستوران کی یی استانبول

 

مطالب مرتبط:

تورترکیهتور ترکیه قیمتتور ترکیه قیمت مناسبتور ترکیه قیمت ارزانتور ترکیه قیمت 93تور ترکیه لحظه آخری

دو شنبه 1 دی 1393برچسب:درباره ترکیه, :: :: نويسنده : azar
 

 

در اینجا برای مسافران تور ترکیه برخی از مهمترین تعطیلات و جشن های کشور ترکیه را ذکر می کنیم:

29 اکتبر از تعطیلات رسمی ترکیه است که سالروز جمهوریت  این کشور می باشد. 23 آوریل که اولین مجلس جمهوری ترکیه در سال 1920 شکل گرفت و این روز مصادف با جشن کودکان شد , 23 آوریل را روز ملی حاکمیت ملی ترکیه و روز کودکان نام گذاری کردند. در این روز که از دیگر تعطیلات رسمی این کشور می باشد , کودکان روی کرسی های حکومتی منشینند و تصمیماتی را به صورت نمادین برای کشور می گیرند.

تور ترکیه 23 آوریل روز جشن کودکان و حاکمیت ملی ترکیه

10 نوامبر نیز سالروز تولد آتاترک می باشد که مردم ترکیه این روز را جشن میگیرند. آتاترک بنیانگذار دولت ترکیه بود که در امور نظامی استعداد فوق العاده ای داشت. جالب است بدانید که او در جنگ چناق قلعه در سال 1914 در مقابل نیروهای دریایی بریتانیای کبیر فرانسه با سپاهی کوچک ایستادگی کرد و نیز با شعار (نمی توانید از چناق قلعه بگذرید) از تصرف شهر استانبول ترکیه توسط آن ها جلوگیری کرد.

تور ترکیه 10 نوامبر سالروز تولد آتاترک

 

مطالب مرتبط:

حرکت جنجالی ترکیه در قرارداد گازی با ایران

  •  

معاون وزیر نفت با رد حذف بند " Take or pay (بگیر یا بپرداز) " از قرارداد صادرات گاز ایران به ترکیه، اعلام کرد: توافق جدیدی با ترکیه برای افزایش صادرات گاز نداشته‌ایم.

حرکت جنجالی ترکیه در قرارداد گازی با ایران
 

به گزارش فرجام به نقل از مهر،حمیدرضا عراقی درباره پیشنهاد جدید بوتاش ترکیه برای حذف بند " Take or pay (بگیر یا بپرداز) " از قرارداد صادرات گاز ایران به ترکیه، گفت: تاکنون هیچ گونه تغییر جدیدی در قرارداد صادرات گاز طبیعی به ترکیه اعمال نشده است.

مدیر عامل شرکت ملی گاز ایران با تاکید بر اینکه حذف بند "Take or pay (بگیر یا بپرداز) " از قرارداد صادرات گاز ایران به ترکیه صحت ندارد، تصریح کرد: هم اکنون ایران مطابق با قرارداد گاز به این کشور همسایه صادر می کند و ساليانه تعداد زيادي از اينران به عنوان مسافر تور ترکیه 93 به شهرهاي مختلف ترکیه سفر ميكنند .

معاون وزیر نفت در خصوص احتمال افزایش پنج میلیون مترمکعبی صادرات روزانه گاز به ترکیه هم اظهار داشت: مذاکراتی با ترکیه برای افزایش حجم صادرات گاز انجام شده است اما تاکنون هیچ گونه قرارداد جدیدی بین دو طرف امضا نشده است.

این مقام مسئول با یادآوری اینکه در شرایط فعلی ایران مطابق با قرارداد موجود تا سقف ۳۰ میلیون متر مکعب امکان صادرات گاز طبیعیبه ترکیه را دارد، تبیین کرد: مطابق با قرارداد فعلی حجم صادرات و یا واردات گاز توسط دو کشور می تواند تا سقف ۲۵ درصد افزایش یا کاهش یابد.

عراقی همچنین با رد هر گونه توافق نهایی با ترکیه برای افزایش حجم صادرات گاز در ازای کاهش قیمت، خاطرنشان کرد: تاکنون هیچ توافق جدید گازی بین ایران و ترکیه به جز اجرای قرارداد موجود حاصل نشده است.

در قرارداد صادرات گاز طبیعی ایران به ترکیه بندی به نام " Take or pay (بگیر یا بپرداز) " وجود دارد که بر اساس این بند قراردادی، اگر ترکیه به دلایل مسائل فنی و عملیاتی و یا تکمیل بودن مخازن ذخیره سازی، نتواند سالانه تا سقف ۱۰ میلیارد متر مکعب گاز از ایران دریافت کند، باید پول گاز را به طور کامل پرداخت کند.

به عبارت دیگر، براساس قرارداد ۲۵ ساله گازی بین تهران و آنکارا، شرکت ملی گاز ایران باید سالانه ۱۰ میلیارد مترمکعب گاز به شرکت بوتاش ترکیه تحویل دهد. درصورتی که هریک از دو طرف به دلیلی درتحویل یا برداشت گاز وقفه ایجاد کنند، موظف به پرداخت غرامت می‌شوند.

بر اساس این بند قراردادی، در سال ۱۳۸۸ شرکت بوتاش ترکیه به دلیل عدم برداشت گاز کافی از ایران (ترکیه به جای ۱۰ میلیارد حدود ۶.۸ میلیارد مترمکعب گاز برداشت کرد) مشمول جریمه ۶۰۰ میلیون دلاری شد.

از این رو مقامات بوتاش ترکیه در طول مذاکرات خود با مقامات ایرانی بیش از آنکه بر گران بودن بهای گاز صادراتی ایران تاکید داشته باشند، محور اصلی گفتگوها را بر سر حذف بند Take or pay قرار داده بودند که مسئولان وزارت نفت زیر بار حذف این بند از قرارداد صادرات گاز به ترکیه نشدند.

علی ماجدی معاون سابق وزیر نفت در امور بین‌الملل و بازرگانی وزارت نفت درباره پیشنهاد ترکیه درباره حذف بند Take or pay (بگیر یا بپرداز) گفته بود: این بند قابل حذف نیست فقط درصدهای آن ممکن است کم یا زیاد شود. البته باید در نظر داشت که در مذاکره دو طرف سعی می کنند منافع خودشان را به دست بیاورند و به یک نقطه مشترک برسند.

چهار شنبه 7 آبان 1393برچسب:دیدنیهای ترکیه, :: :: نويسنده : azar

شهر متروکه کایاکوی ترکیه

 شهر متروکه کایاکوی ترکیه

شهر کایاکوی در آناتولی کشور ترکیه واقع شده است  که در گذشته یکی از شهرهای پررونق ترکیه به شمار می آمده است. ساکنان این شهر ترکیه به دلیل جنگ بین ترک ها و یونانی ها این شهر را رها کردند و به شهر های دیگر ترکیه مهاجرت کردند،و بعد از پایان جنگ ساکنانش به خانه هایشان باز نگشتند به همین دلیل این شهر متروکه گشت. کایاکوی حدود یک قرن قدمت دارد. .و اکنون دولت ترکیه قصد دارد برای توسعه‌ صنعت گردشگری کشور ترکیه، کایاکوی را به شهر گردشگری جهانی تبدیل کند و این مکان رادر فهرست میراث جهانی سازمان یونسکو  ثبت کند

 

 

 

 

کاخ دولما باغچه ترکیه

 

کاخ دولما باغچه ترکیه

 

این کاخ با مساحت ششصد متر در سواحل اروپایی تنگه بسفر ترکیه واقع شده است. قسمت خارجی این کاخ ترکیه در قرن نوزده میلادی توسط سلطان عبدالمجید بنا شد. سالن بزرگ این کاخ دارای پنجاه و شش  ستون داخل آن و چلچراغ پنج تنی شیک با هفتصدو پنجاه لامپ بر روی آن محیط خیره کننده ای را به وجود آورده است. در زمان‌های قدیم این مکان محل نگهداری پرندگان مختلف از سراسر نقاط جهان بوده است.کل ساعت‌های كاخ بر روی ۹:۰۵ متوقف هستند،ساعتی كه موسس جمهوری ترکیه، آتاتورک، در این کاخ در تاریخ ده نوامبر ۱۹۳۸درگذشت. راهنمایان این كاخ افراد بازدیدكننده را به داخل كاخ راهنمایی می‌كنند.

 

 

 

 

برج گالاتا ترکیه

 

برج گالاتا ترکیه

این برج که شصت و دو متر ارتفاع دارد در سال 1348 ساخته شده است.  از بالای این برج منظره زیبا و دیدنی از تنگه بسفر در زمان غروب آفتاب نمایان است. همچنین  کلوپهای شبانه و رستورانهادر  نزدیک این محل قرار دارند.یکی از رمانتیک ترین مکانهای ترکیه کیزکولسی یعنی برج دختر در بخش ورودی خلیج ترکیه واقع شده است.که در قرن 12 نیز بنا شده است.و ساختمان امروزی آن مربوط به قرن هجدهم میباشد.

 

 

 

 

تنگه بسفر ترکیه

 

تنگه بسفر ترکیه

 این تنگه قاره اروپا را از قاره آسیا جدا می کند. سواحل تنگه بسفر ترکیه ترکیبی است از زمانهای حال و گذشته است و به نوعی زیبائی و سادگی گذشته و شکوه و جلال امروزی را به تصویر می کشد. در اطراف این تنگه ویلاهای چوبی ،هتل های مدرن ،کاخهای زیبای مرمری که در کنار قلعه های سنگی روستائی و دهکده های ماهیگیری قرار گرفته منظره زیبا و جذابی را به وجود آورده است.با قایق میتوانید اطراف تنگه بسفر ترکیه را تماشا کنید.

 

آبشار مرادیه ترکیه

آبشار مرادیه ترکیه یکی از جاذبه های توریستی و گردشگری ترکیه است که در شمال شهر وان ترکیه واقع شده است و هشتاد و هشت کیلومتر با این شهر فاصله دارد .شهر وان یکی از بزرگترین شهرها در شرق  ترکیه محسوب می شود٬ همچنین از شهرهای زیبا و تاریخی شهر  ترکیه است که جمعیت ان حدودا 361,163 نفر میباشد. زبان ساکنین این شهر کردی کرمانجی است . این شهر از شرق به کوههای بلند سیاه کوه شمال و از غرب به دریاچه وان واز جنوب به کوه آرتوس میرسد.

آبشار مرادیه ترکیه

 

چهار شنبه 7 آبان 1393برچسب:هتل های ترکیه, :: :: نويسنده : azar

هتل رامادا پلازا ترکیه استانبول

هتل رامادا پلازا ترکیه استانبول

این هتل 5 ستاره در میدان تکسیم واقع شده است و از فرودگاه بیست و پنج کیلومتر نیز فاصله دارد.این هتل زیبای ترکیه دارای صد و شصت و دو اتاق است که دو پنت هاوس و دوازده سوئیت دارد.هتل دارای امکاناتی از قبیل میز کار،حمام با سرویس مجهز،اینترنت ،صندوق امانات،سیستم تهویه ،حمام ترکی،استخر روباز،سولاریوم،ماساژ ،مرکز خرید و رستوران بین المللی با انواع غذاها نیز هست

هتل کلاس ترکیه آنکارا

 هتل کلاس ترکیه آنکارا


اين هتل ترکیه داراي 40 اتاق است و يک صرافي در هتل برای رفاه حال مسافران وجود دارد . امکانات این هتل شامل خانه داری ، لباسشویی ، خشکشویی ، اتو کشی ، صرافی ، خدمات کفش و واکس ، بسته های نهار ، فکس و کپی ، رستوران ، پذیرش شبانه روزی ، بالکن ، اتاقهای پاک و بدون سیگار ، آسانسور ، گاوصندوق ، تهویه ، بار و باغ میباشد.

 

 

هتل دایما ریزورت کمر ترکیه

 

 

 

هتل دایما ریزورت کمر ترکیه

 

 

 


هتل دایما ریزورت کمر ترکیه از هتل های 5 ستاه ترکیه میباشد که دارای امکانات تفریحی مانند زمین بازی کودکان ، سرویس نگهداری کودکان ، اتاق بازی های کامپیوتری ، کارمندان مخصوص بازی و سرگرمی ، کلوپ با  dj ، استخر ، ماساژ ، استخر روباز ، سونا ، مرکز سلامت و آبگرم ، حمام ترکی و بخار ، شیرجه ، استخر سرباز ، ساحل اختصاصی ، استخر سرپوشیده و امکانات ورزش های آبی در سایت هتل . همچنین این هتل دارای اتاقهای ویژه و امکانات برای معلولین عزیز و اتاقهای مخصوص تازه عروسها میباشد . از امکانات ورزشی این هتل نیز میتوان به تنیس ، مرکز بدنسازی ، بیلیارد ، پینگ پنگ ، بازی دارت ، موج سواری و مینی گلف اشاره کرد که برای علاقه مندان به ورزش در نظر گرفته شده است . دیگر خدمات و امکانات این هتل شامل خانه داری ، امکانات جلسه و ضیافت ، لباسشویی ، آرایشگاه ، صبحانه در اتاق ، اتو کشی ، صرافی ، فروشگاه هدایا و سوغات ، خدمات کفش و واکس ، فکس و کپی ، کرایه اتومبیل ، سرویس مستخدم و امکانات اتاق VIP است . 

هتل بلک بیچ ریزورت ترکیه آنتالیا

 هتل بلک بیچ ریزورت ترکیه آنتالیا

 هتل بلک بیچ ریزورت ترکیه آنتالیا

 
این هتل 5 ستاره ترکیه در منطقه ی بلک و در کنار ساحل واقع شده است هتل دارای امکاناتی از قبیل سالن زیبایی ،سونا ،جکوزی،استخر روباز،آرایشگاه ،زمین تنیس،محل نگهداری کودکان،سیستم تهویه،صندوق امانات،پارکینگ ،لاندری،فروشگاه،کافی شاپ،میز پینگ پنگ ،زمین گلف و بوفه صبحانه نیز هست

هتل فیم رزیدنس کمر ترکیه آنتالیا

 هتل فیم رزیدنس کمر ترکیه آنتالیا

 هتل فیم رزیدنس کمر ترکیه آنتالیا

 این هتل 5 ستاره آنتالیا که در منطقه کمر و در کنار ساحل واقع شده است.هتل دارای اتاقهای 2 و 3 تخته است امکانات هتل شامل استخر روباز،فروشگاه،سونا و جکوزی،سالن کتفرانس،کافی شاپ است و اتاقها مجهز به تلویزیون ال سی دی با ماهواره،سیستم تهویه،گاو صندوق و یخچال است

 

چهار شنبه 16 مهر 1393برچسب:درباره مارماریس ترکیه, :: :: نويسنده : azar

درباره مارماریس ترکیه

دسته: درباره ترکیه

 

درباره مارماریس ترکیه
 

درباره مارماریس ترکیه

این شهر ترکیه گوشه ای از بهشت است که میتوان رنگهای طبیعی آبی و سبز را در آن تماشا کنید.از مهمترین دلایل توریستی بودن این شهر ترکیه میتوان به وجود بندرهای طبیعی،سواحل طولانی ،زیباییهای طبیعت،بندرهای مجهز به کشتیهای تفریحی،ورزشهای آبی و پانسیونهای خوب  و هتل های 5 ستاره را نام برد که این شهر ترکیه را تبدیل به شهری بهشتی کرده است این شهر به دلیل صنایع ابری،گیاهان معطر و ماهیگیری معروف شده است و هم اکنون یک شهر توریستی بزرگ ترکیه به شمار می آید

هتل 5 ستاره تایتانیکترکیه آنتالیا

هتل 5 ستاره تایتانیک ترکیه _ آنتالیا

هتل 5 ستاره تایتانیکترکیه آنتالیادر یک موقعیت جغرافیایی خوب قرار دارد و دارای آب و هوای مناسبی است. از امکانات این هتل می توان به حمام ترکی , استخر روباز و سرپوشیده در همه فصل ها , سونا , جکوزی , حمام آفتاب , ماساژ , ساحل اختصاصی , سرویس نگه داری کودکان , اتاق بازی برای کودکان , سالن بدنسازی , پینگ پنگ , دارت , موج سواری , بیلیارد , قایق رانی با کانو , بولینگ , تنیس , اسکواش و علاوه بر این ها اتاق هایی مجهز برای معلولین , اتاق هایی با تهویه مناسب و مطبوع , فورشگاه های متعدد داخل هتل و صرافی آن و... اشاره کرد. هتل 5 ستاره تایتانیکترکیه آنتالیابه صورت 24 ساعت آماده خدمت گذاری می باشد. از دیگر امکانات این هتل دادن صبحانه , ناهار , شام و نوشیدنی به صورت 24 ساعت و رایگان می باشد.

مطالب مرتبط:

 

هتل 5 ستاره تایتانیکترکیه آنتالیا

هتل 5 ستاره تایتانیک ترکیه _ آنتالیا

هتل 5 ستاره تایتانیکترکیه آنتالیادر یک موقعیت جغرافیایی خوب قرار دارد و دارای آب و هوای مناسبی است. از امکانات این هتل می توان به حمام ترکی , استخر روباز و سرپوشیده در همه فصل ها , سونا , جکوزی , حمام آفتاب , ماساژ , ساحل اختصاصی , سرویس نگه داری کودکان , اتاق بازی برای کودکان , سالن بدنسازی , پینگ پنگ , دارت , موج سواری , بیلیارد , قایق رانی با کانو , بولینگ , تنیس , اسکواش و علاوه بر این ها اتاق هایی مجهز برای معلولین , اتاق هایی با تهویه مناسب و مطبوع , فورشگاه های متعدد داخل هتل و صرافی آن و... اشاره کرد. هتل 5 ستاره تایتانیکترکیه آنتالیابه صورت 24 ساعت آماده خدمت گذاری می باشد. از دیگر امکانات این هتل دادن صبحانه , ناهار , شام و نوشیدنی به صورت 24 ساعت و رایگان می باشد.

مطالب مرتبط:

 

یک شنبه 2 شهريور 1393برچسب:هتل های کوش آداسی, :: :: نويسنده : azar

هتل سوزر کوش آداسی 

هتل سوزر کوش آداسی

هتل سوزر دارای موقعیتی است که دسترسی به مکانهای توریستی را راحت تر کرده است خدمات و توجه کارکنان باعث شده تا هتل انتخاب مناسبی برای شما باشد.میهمانان و مسافران می توانند در استخر روباز هتل ، به شنا و استراحت بپردازند .از امکانات دیگر هتل ارائه خدمات مراقبت و نگهداری از کودکان می باشد . هتل داراي 90 اتاق است .در هتل يک صرافي هم وجود دارد.اتاقی کاملا مجهز برای جلسه در هتل مهیا شده است .بنا به درخواست ميهمانان اتومبيل کرايه هم در اختيارشان قرار می گیرد .در باغ هتل می توانید استراحت و آرامشی را تجربه کنید .ميهمانان و مسافران مي توانند در فعاليت هايي مانند : پينگ پنگ فعالیت داشته باشند. بعد از گردش در شهر و يک روز کاري به رستوران هتل رفته و از غذاي خوشمزه و لذیذ رستوران لذت ببرید.

 

مطالب مرتبط :

 

 

هتل سانتار کوش آداسی

 

هتل سانتار امکانات و خدمات رفاهی هتل مانند: استخر سرباز (فصلی) , حمام ترکی و بخار می باشد. در هتل يک صرافي نيز وجود دارد که میتوانید در کمترین زمان پول خود را تبدیل کنید .کتابخانه هتل نیز اماده استفاده میهمانان می باشد . هتل برای گردش مسافران و میهمانان  برنامه ریزی کرده است .هتل فعاليت هايي مانند بيليارد را برای میهمانان تدارک دیده است.بعد ازگردش در شهر و  يک روز کاري رستوران هتل اماده پذیرایی با انواع غذاهای متنوع و لذیذ می باشد. هتل دارای امکاناتی برای میهمانان معلول تدارک دیده است  تا میهمانان عزیز در اسایش و ارامش سفری به یاد ماندنی داشته باشند.

 

 

مطالب مرتبط :

 

 

هتل آپارتمان پامای کوش آداسی

در استخر هتل رفع خستگی کنید و حس شادابی جوانی و طراوت را زنده کنید. در هتل حمام ترکی و سونا و بهره مندی از ماساژ درمانی ماساژورهای حرفه ای تدارک دیده شده است.حتی هتل زمین بازی مخصوص برای کودکان مهیا کرده است تا حتی کودکان هم از سفر خود لذت ببرند . علاقه مندان به بازیهای کامپیوتری هم می توانند در اتاق بازی، به انواع مختلف بازیهای کامپیوتری بپردازند. هتل آپارتمان داراي هفتاد و دو  اتاق مي باشد.هتل برای رفاه بیشتر مسافران صرافی برای خود دارد . ميهمانان و مسافران مي توانند در فعاليت هايي مانند بيليارد، پينگ پنگ، تنيس شرکت کنند.مي توانيد از خدمات زيبايي آرايشگاه هتل هم استفاده کنيد.بعد از گردش در شهر سري و يک روز کاري به رستوران هتل زده از غذاي لذیذ و خوشمزه آن ميل کنيد.

 

 

 

مطالب مرتبط :

 

 

هتل گلدن مون آپرت کوش آداسی

هتل دارای امکانات و خدمات رفاهی مانند: استخر روباز ، جکوزی ، حمام بخار  و ترکی می باشد.زمین بازی مخصوص برای کودکان موجب شده کودکان هم تفریحات خود را داشته باشند و روزهای خوشی را سپری کنند .اين هتل آپارتمان شصد اتاق دارد .هتل دارای فروشگاهی است که میتوانید مایحتاج خود را از این فروشگاه تهیه کنید. در هتل نیز صرافی وجود دارد که می توانید در وقت خود صرفه جویی کنید . به درخواست میهمانان و مسافران اتومبيل کرايه در اختيارشان قرار می گیرد.ميهمانان و مسافران مي توانند در فعاليت هايي مانند: پرتاب دارت ، پينگ پنگ، فعالیت داشته باشند.همچنين هتل دوچرخه به مسافران و ميهمانان اجاره مي دهد.رستوران هتل با داشتن انواع مختلف غذاها که برای میهمانان خود تدارک دیده است از آنها پذیرایی می کند.

 

 

 

مطالب مرتبط :

 

چهار شنبه 1 مرداد 1393برچسب:دیدنی های ترکیه, :: :: نويسنده : azar

گومبت بدروم ترکیه

گومبت بدروم ترکیه

 

 منطقه گومبت ترکیه واقع در 2 کیلومتری از شهر بدروم ترکیه  است و بخشی از بدروم به حساب می آید . این منطقه همیشه پر است از توریست و گزینه ای برای افرادی است که از سرگرمی های شهر بدروم خسته شده اند و به دنبال هیجانات جدیدی هستند . رستوران های هندیف مکزیکی و چینی و کافه های گومبت همیشه شلوغ و پر شور هستند و بزرگترین و زیباترین هتل ها نیر در گومبت قرار دارند . خانواده ها و فرزندانشان می توانند از ساحل کم عمق و سرگرمی های آبی گومبت استفاده کنند و لذت ببرند.ترکیه

شهرک Sakl Kent ترکیه

 

این شهرک در فاصله 50km آنتالیا ترکیه قرار دارد. این شهرک ایده آل برای ورزش های زمستانی ، این شهر در قسمت شمالی منطقه باتلاقهای كوهستانی باكیرلی و در ارتفاع تقریبی 1750-1900 متری از سطح دریا واقع شده است . در ماههای مارس و آوریل مسافران علاوه بر اینكه می توانند صبح هنگام در این ارتفاعات به ورزش اسكی بپردازند این امكان را خواهید داشت تا غذای مورد علاقه خود را كه شاید خوراک ماهی باشد در این محل میل كنند. و همچنین در ارتفاعات پایین تر نیز میتوان به ورزش موج سواری و شنا پرداخت و در صورت علاقه حمام آفتاب گرفت . همچنین در این شهرک میتوان از نزدیک شدن به حیات وحش آن منطقه كه شامل حیواناتی چون آهو و بزكوهی می باشد از طبیعت اطرافتان لذت ببرید .

مسجد بایزید ترکیه استانبول

 

این مسجد یکی از مسجدهای تاریخی شهر استانبول میباشد که به دستور بایزید دوم سلطان و خلیفه امپراتوری عثمانی ساخته شد.. ساخت این مسجد پنج سال به طول انجامید ( یعنی از سال ۱۵۰۱ - ۱۵۰۶ میلادی).  معمار این مسجد یعقوب شاه بود. طاق‌های بالای مسجد توسط ستون‌های سنگی نگه داشته شده‌ و گنبد روی ستون‌های سنگی ساخته شده است. در کناره های سقف گنبداین مسجد مانند ایاصوفیه نام‌های الله، محمد ابوبکر، عمر، عثمان، علی، حسن و حسین به خط ترکی عثمانی حک شده است.

موزه آك سرا ترکیه "مدرسه زنجيريه"

 


اين موزه در محله زنجيريه قسمت مركزي ايالت آك سرا واقع شده است. اين موزه در سال 1969 در مدرسه زنجيريه بنا شد و هنوز به فعاليت خود ادامه مي دهد . اين موزه بر اصول نقشه مدرسه زنجيريه بوسیله سنگ هاي برش و آجر سفالي بنا شده است . اين بنا دارای 4 ايوان میباشد و داراي يك رواق و يك حياط بزرگ و بدون سقف است . در داخل اين موزه هشت اتاق وجود دارد که دارای سقف های گمبدي شکل هستند. این موزه تا اوایل قرن 20 به عنوان يك مدرسه مورد استفاده بوده است ، از سال 1940 مدتي را زندان بوده است و از سال 1969 به موزه تبديل گردید . در اين موزه  6134 تعداد اثر تاريخي را در خود جای داده است . 
آدرس : محله زنجيريه ،خيابان فابريکا ، پلاک 44 
تلفن : 2131667 (0378) 
اين موزه تمام ايام هفته بجز روزهای یکشنبه ازساعت5 /8 صبح الی 5 بعد از ظهر برای بازدید عموم باز است .

 

موزه آك سرا ترکیه "مدرسه زنجيريه"

 

چهار شنبه 1 مرداد 1393برچسب:هتل های ترکیه, :: :: نويسنده : azar

هتل آدا کوله ترکیه کوش آداسی

هتل آدا کوله ترکیه کوش آداسی

هتل آدا کوله ترکیه کوش آداسی

این هتل 5 ستاره در بهترین موقغیت مکانی ترکیه استانبول واقع شده استهتل دارای امکاناتی از قبیل استخر روباز و سرپوشیده ، سونا ،ورزشهای آبی است همچنین هتل دارای سیصد و بیست و نه اتاف است

هتل پین بای هالیدی ریزورت ترکیه کوش آداسی

هتل پین بای هالیدی ریزورت ترکیه کوش آداسی

این هتل 5 ستاره در زمینی به مساخت چهار صد و بیست هزار متر مربع و در کوش آداسی ترکیه قرار گرفته است.هتل دارای امکاناتی از قبیل یک کیلومتر ساحل ،استخر،زمین تنیس،بیلیارد،پینگ پنگ،بسکتبال،و دارت است و تفریحاتی مانند قایقرانی با قایق های بادی،چادر زدن شبانه دارد برنامه گردش خود را از هتل میتوانید بگیرید

 هتل آیمینی ترکیه آنکارا

 

هتل ایمینی ترکیه دارای خدمات عالي میباشد ، استراحت و آرامش در اتاقهایی این هتل پاکیزه و با کارکنان متعهد و حرفه ای میهمانان این هتل را راضی میکند . امکانات این هتل شامل سوئیت مخصوص تازه عروس ها و همچنین اتاق های خانوادگی است تا خانواده ها آرامش خاطر بیشتری داشته باشند. خانه داری ، لباسشویی ، خشکشویی ، صبحانه در اتاق ، اتو کشی ، بسته های نهار ، فکس و کپی و سرویس ایاب و ذهاب که شامل هزینه میباشد از دیگر امکانات این هتل است. دیگر خدمات این هتل شامل رستوران ، پذیرش شبانه روزی که در تمامی ساعت آماده پذیرش مسافران میباشد، روزنامه ، اتاقهای پاک و بدون سیگار ، آسانسور ، گاوصندوق ، انبار بار و چمدان میباشد.

 هتل هپی الگانت ترکیه آلانیا
 

این هتل 130KM فرودگاه آنتالیا ترکیه و 8KM مرکز شهر آلانیا و 30KM فرودگاه آلانیا قرار دارد . امکانات این هتل شامل سالن بدنسازی ، زمین تنیس ، تنیس روی میز ، مینی گلف ، والیبال ساحلی و همچنین دارای استخر  سرپوشیده ، روباز و استخر مخصوص بچه ها و همچنین آکواپارک و جکوزی میباشد.

 

 هتل جو ماریوت ترکیه آنکارا

 

از امکانات این هتل ترکیه شامل ماساژ ، استخر روباز ، سونا ، مرکز سلامت و آبگرم ، حمام ترکی و بخار ، حمام ترکی ، استخر سر پوشیده ، استخر سرپوشیده (فصلی) ، استخر سرپوشیده (تمام فصل) را میتوان نام برد که برای رفاه حال مسافران در نظر گرفته شده است . اين هتل داراي 413 اتاق است . همچنین يک صرافي در هتل وجود دارد . همچنین اتاق جلسه و ضیافت کاملا مجهز در هتل وجود دارد . همچنین برای علاقه مندان به ورزش نیز دارای مرکز بدنسازی میباشد. همچنین دارای  وان آب داغ ، خانه داری ، امکانات جلسه و ضیافت ، لباسشویی ، خشکشویی ، آرایشگاه ، اتو کشی ، صرافی ، فکس و کپی ، مرکز تجارت ، دستگاه خودپرداز ، کرایه اتومبیل ، سرویس مستخدم و سرویس ایاب و ذهاب  که شامل هزینه میباشد.

مطالب تور ترکیه:

دو شنبه 8 ارديبهشت 1393برچسب:تور ترکیه 93 , تور ترکیه اردیبهشت 93, :: :: نويسنده : azar

مراکز خرید ترکیه

 

بازار کاپالی چارشی ترکیه

 

بازار کاپالی چارشی ترکیه

كاپالي چارشي بازار سرپوشيده استانبول می باشد به شکل يك حلزون بسیار بزرگ با حدود شصت سرا و كوچه  و بيشتر از 3000 مغازه بزرگترين و قديمي ترين بازار سرپوشيده جهان می باشد كه در مركز استانبول قرار گرفته است.  اين شهرك سرپوشيده در طول زمان پیشرفت داشته و بزرگ شده است .  این بازار سرپوشيده متعلق به قرن 15 می باشد و دور تا دور آن دیوار قرار گرفته است و سقف آن هم از تعدادی گنبد تشکیل شده است و میان دو بناي قدیمی و تاريخي احداث شده است و در قرنهای بعد هم سقف كوچه هاي جدید که بعدا تاسيس شدند هم پوشیده شد و بشکل مركز خريد و فروش درست شده  است. قبلا در اين مکان هر كوچه يك صنف و شغلی مشغول به كار بودند كه توليدات و محصولات دستي در كنترل زیاد و عرف تجاري و احترام به اخلاق رايج بوده . در خيابان اصلي بازار، بیشتر صنف جواهر فروش و در بازار كناري آن هم صنف طلا فروش هستند. امكانات خريد و فروش براي افراد توريست كه به استانبول سفر مي كنند، در قسمت ورودي بازار ایجاد شده است.

مطالب مرتبط : تور ترکیه , تور ترکیه اردیبهشت 93 , تور ترکیه لحظه آخری , تور ترکیه اردیبهشت 93

 

مرکز خرید ایستینی پارک ترکیه

 

مرکز خرید ایستینی پارک ترکیه

این مرکز خرید با یک طراحی بی نظیر احداث شده است.  افتتاح مرکز خرید ایستینی پارک در سال 2007 بوده است و دارای 2 قسمت سرباز و سرپوشیده می باشد که شامل یک بازار غذایی معتبر ترکی و یک پارک می باشد و به 3 قسمت تقسیم شده است. فضای اصلی و تفریحی در یک ساختمان زیبا در 4 طبقه می باشد که یک سینمای IMAX سه بعدی مخصوص کودکان  و 12 سینما با 2600 صندلی می باشد. در میدان شهری فضای باز مرکز لوازم خانگی و یک پارک سبز در این میدان وجود دارد.

مطالب مرتبط : تور ترکیه , تور ترکیه اردیبهشت 93 , تور ترکیه لحظه آخری , تور ترکیه اردیبهشت 93

 

مرکز خرید آک مرکز استانبول ترکیه

 

مرکز خرید آک مرکز استانبول ترکیه

هشتمین مرکز پر طرفدار خرید مرکز خرید آک مرکز استانبول می باشد و با 180000 هزار متر مربع مساحت  در مارس 1994 با هدف بهترین مرکز خرید دنیا افتتاح و تاسیس شده که از مراکز خرید شلوغ استانبول میباشد ، مدیریت مرکز تجاری با 264 مغازه بزرگ و 32 رستوران و کافه و 1500 جایگاه پارک ماشین بیان می کند که هر ماه یک تا یک و نیم میلیون نفر از مرکز تفریحی و خرید بازدید می کنند. از آک مرکز در روزهای هفته بین 40 تا 45 هزار نفر بازدید می کنند که در اعیاد و تعطیلات آخر هفته این عدد بیشتر از 70 هزار نفر هم رسید.  مرکز خرید و تفریحی آک مرکز در منطقه اتیلر فضای سرپوشیده ساخته شده است . در این مرکز خرید دو آسانسور پانارومیک و 41 پله برقی و  30 آسانسور عادی  برای رفت و آمد بازدیدکنندگان آمداه سرویس دهی می باشند. این بازار همه روزه 10 صبح تا 10 شب برای بازدیدکنندگان باز می باشد.

مطالب مرتبط : تور ترکیه , تور ترکیه اردیبهشت 93 , تور ترکیه لحظه آخری , تور ترکیه اردیبهشت 93

 

بازار دیپو آنتالیا

بازار دیپو آنتالیا

 

از ویژگی های فروشگاه دیپو آنتالیا نزدیک بودن به فرودگاه است که این امکان را به خریداران می دهد تا در زمان اول ورود و یا در زمان خروج هدیه های فراموش شده خودشان را خریداری کنند که فروشگاه دیپو این ویژگی را دارد و مسافران آنتالیا میتوانند به راحتی در شروع سفر و یا در پایان سفر خود جنسهای مورد نیاز خودشان را تهیه و خرید کنند . مرکز خرید به صورتی است که میتواند بیشتر مایحتاج خریداران و مسافران را برطرف کند و از قسمت خروجی فروشگاه وارد فرودگاه آنتالیا بشوند. بازار از تنوع فروشگاهی و چند کافی نت و رستوران , مرکز تفریح برای کودکان , پارکینگ , تئاتر و سینما برای مسافران و خریداران تدارک دیده است اکثر برندهای معروف بین المللی در این بازار دارای شعبه می باشند.

مطالب مرتبط : تور ترکیه , تور ترکیه اردیبهشت 93 , تور ترکیه لحظه آخری , تور ترکیه اردیبهشت 93

 

صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد
پيوندها



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 55
بازدید هفته : 64
بازدید ماه : 63
بازدید کل : 30993
تعداد مطالب : 989
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

Alternative content


تور تایلند , معرفی تور تایلند , بهترین تور تایلند